11. ožu 2012.

MOSTARCI U SVIJETU, SVIJETU OBJASNITE

 
Pratite li što se dešava u gradu iz kojih su vas protjerali i izbrisali kao da niste ovdje rođeni i kao da nikada na ovom svijetu niste postojali?
Jeste li rekli medijima i vlastima u zemljama koje su vas primile, šta vam se desilo, šta vam se sada dešava? 
Jeste li im kazali kako ste proglašeni barbarima i da su vas barbarski izbacili iz Grada sa Starim mostom? 
Jeste li pitali jesu li to tekovine zapadne misli i zapadne demokracije po kojoj se demgrafska slika mijenjala nasiljem da bi se - danas - legalizirala? 
Pitajte ih - 
ZAŠTO SMO MI U VAŠOJ ZEMLJI A NE U MOSTARU - NI SA PRAVOM GLASA!?
I pitajte ih, neće li 
LEGALIZIRANJE DEMOGRAFSKE SKRUKTURE DOBIVENE UBISTVIMA, RAZARANJEM I KONCENTRACIONIM LOGORIMA - BITI BUDUĆI POUČAK 
U OSVAJAČKIM, MILITANTNIM UDŽBENICIMA?

1 komentar:

  1. Citam tekst neznam ni sama po koji put otkako ga objavi ste.Razmisljam da li da komentiram ? Vjeruj te da sam duboko dirnuta tekstom,a mogu samo reci da su mnogi zaboravili svoje gradove. Htjeli mi to ili ne prihvatiti,istina je nazalost.Vratiti se u svoje i osjecati kao gradjanin drugog reda je jako bolno.Svi gradovi Bosne i Hercegovine vise nisu ono sto su bili. Mostar, ja neznam da li neko postoji da ne voli to je grad bio koji se sam voli.Nazalost sva zbivanja su unistila ljepotu koju je imao,dusu su unistili neljudi i niste i dalje.Zasto pitam se ? Odgovor znaju onikoji niste sve sto je ljudsko Hvala Dr.Ibrahime na tekstu koji za mene ima znacenje ; vapaja,kao da zelite da probudite ljude iz sna, da ih pozovete svom gradu,opomenete da se bore za svoje.Ma koliko zeljeli i trudili se uvjek postoje oni kojima sve to smeta Moje postovanje !

    OdgovoriIzbriši

PROMAŠI ME PROKLETSTVO FARAONA

  AUTOBIOGRAFSKI FRAGMENTI Promaši me prokletstvo faraona Napisao: Ibrahim Kajan Nevjerovatno je koliko se “tovara sitnica” može prenijeti i...