14. kol 2017.

S „Tragom Božjih poslanika“, putujem u Dominikansku Republiku

Povelju za izuzetan doprinos u očuvanju i jačanju
 najboljih bh. i bošnjačkih vrijednosti u kanadskom društvu, Kajanu je uručio dr. Ramić
Kongres Bošnjaka Sjeverne Amerike, ogranak Canada, Toronto, septembar 2014.


PISMO DR. RAMIĆA - IBRAHIMU KAJANU...
Esselamu alejkum dragi prijatelju, šaljem jedan tekst koji sam napisao prije oko mjesec dana za vrijeme godišnjeg odmora. Tekst je napisan iz poštovanja prema tvome tako značajnom radu za sviju nas. Možeš tekst slobodno postirati na svoj fb ako smatraš potrebnim. Šaljem ti i jednu sliku iz Toronta. Veliki mahsuz selam tebi i svima tvojima.*



S „Tragom Božjih poslanika“, putujem u Dominikansku Republiku

Moja stalna praksa je da godišnje odmore provodim aktivno. Aktivno kod mene znači uz knjigu. Ove godine u prelijepu Punta Canu, Dominican Republic, zajedno sa mnom i mojom porodicom putovala je odlična knjiga Ibrahima Kajana „Tragom Božjih poslanika“. „Tragom Božjih poslanika“ predstavlja treće bibliografsko izdanje, koje je nastalo 1990. godine u periodu autorova putopisnog pohoda kroz jugoistočnu Tursku, tačnije područja vezana za nekoliko Božijih poslanika. Kolika je vrijednost i važnost ove knjige govori činjenica da je doživjela tri izdanja. Čitajući knjigu upoznao sam se sa mjestima svjetskog izvorišta civilizacija. Obogatio sam svoje znanje. Zapravo čitajući knjigu, zajedno sa Kajanom sam putovao tragovima Božijih poslanika. Upoznao sam kako su živjeli dobri, ali i loši ljudi tog vremena. Radi se doista o istinskoj knjizi decenije ili više decenija koja me je oplemenila strastvenošću i bogatstvom nesvakidašnje duhovne avanture.
Na otvaranju bosanskohercegovačke biblioteke u Torontu, u Kanadi, između ostalog sam rekao o dr. Ibrahimu Kajanu: “Čovjek koji u drugim ljudima ne vidi strance nego braću. Čovjek u kome je spojen Orijent, Afrika i Helada. Čovjek u čije riječi se uvlači irealna stvarnost, mistika i mudrost. Čovjek koji nikada nije imao nikakvih političkih programa, niti ambicija. Čovjek koji ne pripada nikakvoj stranci. Čovjek koji pripada samo svom vlastitom narodu. Čovjek koji sa malo riječi, gotovo oskudnih kaže mnogo. Duša tog čovjeka nema nikakvih težnji da vodi, ali ima jezgro od žudnje koje trajno nagovara da mu koristi sve do smrti. Gospodar je svjetova, stvarajući stvari i određujući im bit, naredio kalemu da opisuje sudbinu ljudi. Nekim je ljudima darovao moć, a nekim bogatstvo. Najnemoćnijim, koji nemaju srodnika ni među prvima ni među drugima, Bog je darovao kalem kojim će moći bilježiti samo onako kako je određeno još na početku svijeta -  istinito, dakle korisno. Tome teži Ibrahim Kajan“.
Kao poštovalac akademika Ibrahima Kajana i njegovog bogatog književnog opusa izraženog u preko deset knjiga različitih žanrovskih usmjerenja, čestitam mu na odličnoj knjizi, na veličanstvenom književnom opusu, uz želju da nas još mnogo godina raduje svojim izuzetno značajnim radom.


Akademik Emir Ramić

*Stavljam ga, da popuni šupljine u mom egu, hehe :) I. Kajan - 8. VIII 2017.

Nema komentara:

Objavi komentar

PROMAŠI ME PROKLETSTVO FARAONA

  AUTOBIOGRAFSKI FRAGMENTI Promaši me prokletstvo faraona Napisao: Ibrahim Kajan Nevjerovatno je koliko se “tovara sitnica” može prenijeti i...